Två loggor är i omlopp ESCsverige tror det är den till höger som är officiell.
Tidigt dök den blå varianten upp, åtminstone hos dem som prenumererar på Friends Arenas nyhetsbrev. Men lagom till biljettsläppet dök en hel annan färgsättning upp.
Det har varit ovanligt tyst från SVT:s sida, men inte så länge till. Vi kommer att gå från klarhet till klarhet nu i november. ESCsverige erfar att det är den mörkare varianten som SVT bestämt sig för 2018. Den använder sig biljettåterförsäljarna Ticketmaster och Live Nation av. Allt medan SVT:s egen Mello-sajt inte uppdaterats med några nyheter på området.
Friends Arena är ju finalarena för Mello sedan 2013. Så när logotypen i blått började synas hos dem för ett tag sedan var det många som trodde att nya loggan var klar. Men så visade sig nog inte vara och tur kanske är det. För jämför man dem så faller den ovan oss mer i smaken. Bäst av allt är väl att Sveriges Television den här månaden tänker berätta hur det faktiskt ligger till.
Tidigt dök den blå varianten upp, åtminstone hos dem som prenumererar på Friends Arenas nyhetsbrev. Men lagom till biljettsläppet dök en hel annan färgsättning upp.
Det har varit ovanligt tyst från SVT:s sida, men inte så länge till. Vi kommer att gå från klarhet till klarhet nu i november. ESCsverige erfar att det är den mörkare varianten som SVT bestämt sig för 2018. Den använder sig biljettåterförsäljarna Ticketmaster och Live Nation av. Allt medan SVT:s egen Mello-sajt inte uppdaterats med några nyheter på området.
Friends Arena är ju finalarena för Mello sedan 2013. Så när logotypen i blått började synas hos dem för ett tag sedan var det många som trodde att nya loggan var klar. Men så visade sig nog inte vara och tur kanske är det. För jämför man dem så faller den ovan oss mer i smaken. Bäst av allt är väl att Sveriges Television den här månaden tänker berätta hur det faktiskt ligger till.
Kommentarer
Skicka en kommentar