2,7 miljoner (2 706 000) valde att följa deltävling 2 från Scandinavium. En nedgång från 2 850 000 helgen före. Ändå är ingen skada skedd, festivalen i lördags var landets mest sedda tv-program under mätperioden 3-9 februari. Undantagna är nyhetsprogrammen vars tittarsiffror inte tagits med.
TV-toppen vecka 6:
✫ 1. Melodifestivalen (SVT1) 2 706 000
2. På spåret (SVT1) 2 434 000
3. Skavlan (SVT1) 1 662 000
4. Antikrundan (SVT1) 1 474 000
5. Husdrömmar (SVT1) 1 285 000
6. Så ska det låta (SVT1) 1 081 000
7. Auktionssommar (SVT1) 1 067 000
8. Längdskidor (SVT1) 1 077 000
9. Auktionssommar (SVT1) 1 034 000
10. Sveriges mästerkock (TV4) 1 031 000
Kommentarer
Skicka en kommentar