Får ny roll Inget programlederi för Charlotte Perrelli i Melodifestivalens andra deltävling.
Perrellis alla reklamuppdrag går inte att förena med jobb för SVT. Därför har hon nu plockats bort som Gina Dirawis sidekick i Malmö nästa vecka.
Charlotte Perrelli har istället tilldelats en uppgift som är rent artistisk, den har hon tackat ja till. Å andra sidan kan ESCsverige undra hur många av de andra programledarna som är helt fristående från kommersiella jobb och hur noga SVT varit i det arbetet. Utan sponsorer och reklamjobb skulle inte många artister klara sig ekonomiskt - så ser verkligheten ut för de flesta.
Men det är klart, kickar man Loa Falkman som nyårstalare på Skansen för hans ICA-reklam så måste ju även samma behandling gälla Perrelli.
Perrellis alla reklamuppdrag går inte att förena med jobb för SVT. Därför har hon nu plockats bort som Gina Dirawis sidekick i Malmö nästa vecka.
Charlotte Perrelli har istället tilldelats en uppgift som är rent artistisk, den har hon tackat ja till. Å andra sidan kan ESCsverige undra hur många av de andra programledarna som är helt fristående från kommersiella jobb och hur noga SVT varit i det arbetet. Utan sponsorer och reklamjobb skulle inte många artister klara sig ekonomiskt - så ser verkligheten ut för de flesta.
Men det är klart, kickar man Loa Falkman som nyårstalare på Skansen för hans ICA-reklam så måste ju även samma behandling gälla Perrelli.
Melodifestivalen har ju en jädra massa sponsorer - hur går det till då?
SvaraRaderaBra fråga! Är det nåt som inte saknar "reklam" är det Melodifestivalen som SVT-program i sig.
Raderakonstigt är det allt.
Radera/
frederik